30 dagen retourrecht

 


 

30 dagen retourrecht

Onze belangrijkste prioriteit is dat jij tevreden bent. Daarom kun je jouw bestelling tot 30 dagen na ontvangst kosteloos, zonder opgaaf van reden, aan ons terugsturen.

Simpel retourneren

Retourneren werkt heel simpel. Stop de items samen met de pakbon in een doos, het kan in de originele verpakking. Vraag per email op: 
cs@yourhelpdesk.eu een retourstikker aan. Vermeld hierbij je ordernummer. Print de retourstikker uit en plak hem op de doos. Geef het pakket af bij een DPD Parcel Shop.

Terugstorten van het aankoopbedrag

Terugstorting van je aankoopbedrag, of creditering van je creditcard, gebeurt binnen 2 tot 5 werkdagen na ontvangst van je retourzending.

Ruilen

Wanneer je het artikel wilt ruilen nemen wij uiteraard ook de verzendkosten van je nieuwe bestelling voor onze rekening.
We verzoeken je het artikel terug te sturen en een nieuwe bestelling met het juiste artikel of de juiste maat/kleur via onze webshop te plaatsen.


Vragen

Als je nog vragen hebt over onze retourprocedure, dan kun je die stellen aan een medewerker van onze klantenservice. Tijdens werkdagen zijn wij van 09.00 tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar op 085-8783543.



AFREKENEN IN 4 EENVOUDIGE STAPPEN

 

Stap 1: Factuuradres invullen

Stap 2: Afleveradres invullen
Als het afleveradres hetzelfde is als het factuuradres, is het hiervoor bestemde vakje reeds aangevinkt. Het verzendadres wordt dan automatisch overgenomen.
Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling op een ander afleveradres te laten bezorgen. Als je het product als cadeau verstuurt of op je werk wilt laten afleveren bijvoorbeeld. Haal hiervoor het vinkje voor het verzenden naar hetzelfde adres weg en vul het gewenste verzendadres in.

Stap 3: Betaalmethode kiezen
Selecteer één van de volgende betaalmethodes:

  • iDEAL
  • Vooruitbetaling (bankoverschrijving/banktransfer)
  • PayPal
  • Credit Card (wij accepteren MasterCard, Visa Card, American Express)
  • Afterpay 
  • Bancontact/Mister Cash


Stap 4: Bestelling bevestigen 

Je bestelling wordt pas definitief nadat je op ‘NU KOPEN’ hebt geklikt. Daarvoor kun je alles nog wijzigen. Nadat je de bestelling hebt geplaatst en de betaling is geaccepteerd, ontvang je een bevestiging hiervan op het door jou opgegeven e-mailadres. Vervolgens kom je weer terug bij de webshop van BeauBags. Zie je in de bevestiging onverhoopt een fout? Neem dan contact met ons op via info@beaubags.nl of 085-8783543 om je wijzigingen door te geven.